۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۲۸

زارع شریف در گفتگو با مهر:

حضورم در انتخابات هیئت کشتی به سفارش ساکت بود/ کشتی اصفهان به گل نشسته است

حضورم در انتخابات هیئت کشتی به سفارش ساکت بود/ کشتی اصفهان به گل نشسته است

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرپرست فنی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان در مورد حضورش در انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان گفت: من به سفارش مدیر عامل فولاد ماهان سپاهان در این انتخابات شرکت کرده‌ام زیرا ضعف‌های کشتی اصفهان را می‌شناسم و می‌دانم چگونه این کشتی به گل نشسته را نجات داد.

علی زارع شریف در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حضورش در انتخابات هیئت کشتی اظهار داشت: اگر کشتی اصفهان اسپانسر مالی مناسبی پیدا کند و عدالت نیز در مجمع رعایت شود، در انتخابات هئیت کشتی اصفهان شرکت خواهم کرد در غیر این صورت استعفا می دهم و سابقه 40 ساله خود در کشتی را خراب نمی کنم.

وی ادامه داد: کشتی اصفهان برای خروج از این بحران نیاز به یک اسپانسر مالی مطمئن و یک کادر مدریتی قوی با برنامه‌ریزی دقیق دارد و من اگر علامه دهر کشتی هم باشم، وقتی پولی در اختیارم نباشد، نمی‌توانم کاری انجام دهم.

سرپرست فنی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان در مورد برنامه هایش در راستای تقویت کشتی اصفهان بیان داشت: نظر من بیشتر برنامه ریزی روی کشتی پایه است. برای نونهالان، نوجوانان و جوانان یک برنامه ریزی دقیق دارم. از اساتید مجربی که در فدراسیون هستند می خواهم که به من کمک کنند و همچنین از آقای طلائی و آقای جزینی خواسته ام که در زمینه فنی من را یاری کنند. همه این برنامه ها مستلزم این است که ورزش کشتی در زمینه مالی تامین شود.

وی ادامه داد: در راستای برنامه های خود قصد دارم از ساکت مدیر عامل فولاد ماهان و رحیمی مدیر عامل فولاد مبارکه نیز بخواهم از نظر مالی اسپانسر کشتی شوند. این آقایان اگر در حد یک قرارداد هم به ما کمک کنند، تحول عظیمی در کشتی اصفهان به وجود خواهد آمد.

کد خبر 1816767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha